Pomysł na biznes. Na czym zarabiać. > Felietony > Pożyczki Vivus – opinia o ich programie partnerskim.

Pożyczki Vivus – opinia o ich programie partnerskim.

Każdy, kto działa w programach partnerskich wie, że zarabianie na nich nie jest to takie proste. Nawet mając spory ruch w witrynie, możemy na tej firmie emisji reklam niewiele zarobić. Wiele zależy od tego jaki to ruch i czego użytkownik szuka w naszym serwisie. Cały szkopuł polega na tym, że zamiast rozliczeń typu CPC, czy CPM mamy rozliczenie CPA, CPL lub CPS, czyli za określoną konwersje (skuteczność danej kreacji reklamowej).

Kampania pożyczki Vivus jest obecna chyba w każdym systemie partnerskim. Są różne modele rozliczeń, do CPL+CPS, po samo CPS i samo CPL, a także podzielone na obejmujące nowych klientów, nowych + powracających. Są bardzo różne rozwiązania. Żeby wybrać najbardziej optymalny model trzeba przeprowadzić testy na własnej stronie.

Firma Vivus działa na dość niewdzięcznym rynku, który nie cieszy się najlepszą opinią, ale mimo wszystko te pożyczki są bardzo popularne. Vivus też jest bardzo rozpoznawalną marką. Ma to oczywiście spore plusy i minusy. Plusem jest niewątpliwie popularność, a minusem olbrzyma konkurencja wśród reklamodawców. Materiałów prasowych w sieci na temat pierwszej darmowej pożyczki w Vivus jest tak samo wiele jak opinii o dużych bankach. Jak się zatem wyróżnić? Niestety nie ma na to jedne złotej recepty.

vivus

Na pewno jeżeli prowadzimy serwis o kredytach łatwiej nam będzie wygenerować jakieś leady, niż jak zajmujemy się ogólną tematyką finansową. Aczkolwiek w sieci są serwis ogólnofinansowe, które zamieszczają reflinki kampanii Vivus. Przykładowa recenzja / opinia o Vivus z pierwszą pożyczką w przykładowym blogu z opiniami o pożyczkach m.in. Vivus, czyli można go uznać za ogólnofinansowy. Jaka jest skuteczność i konwersja z takiego artykułu, trudno mi przewidzieć, ale stosują. W każdym razie na pewno lepiej się sprawdzają takie kampanie w serwisach o tematyce stircte pożyczkowej.

Z kolei zamieszczanie takiej reklamy w serwisie o tematyce ogólnej, portalach informacyjnych itp. moim zdaniem mija się z celem. Aczkolwiek są portale które to robią. Przy czym również nie wiem z jaką skutecznością. Wydaje mi się, że bardziej w takich serwisach sprawdzają się jednak kampanie CPC.

wniosek-vivus

Źródło: https://www.vivus.pl

Wady i zalety kampanii Pożyczek Vivus

Zalety:

  • Bardzo znana marka
  • Pierwsza pożyczka za darmo
  • Dużo promocji
  • Niezłą walidacja w stosunku do innych firma

Wady

  • Bardzo duża konkurencja i olbrzymia ilość materiałów w sieci (brak możliwości zaistnienia jako nowatorska treść – chyba, że opiszemy jakiś skandal, ale to nam raczej nie pomoże w kwestii kampanii
  • Niepochlebna opinia społeczna na tematy całej branży pożyczek pozabankowych
  • Koszty pożyczek poza promocją – czyli drugiej i kolejnych. RRSO na poziomie kilkuset procent może odstraszać
  • Koszty i problemy wynikające z opóźnienia w spłacie takiej pożyczki
Zawarte tagi:

Leave a Reply